سرزمین پدری

رخدادهای فرهنگی ، مذهبی ،عمرانی و ورزشی روستای آب باریک

سرزمین پدری

رخدادهای فرهنگی ، مذهبی ،عمرانی و ورزشی روستای آب باریک

میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز

 

مشک را که پر آب کرد ، از خوشحالی حتی حواسش نبود دستانش را بریده اند …
بعد از ریخته شدن آب هم آنقدر ناراحت بود که باز فرصت نکرد سراغی بگیرد از بازوانش …
فقط وقتی حسین آمد بالای سرش ، میخواست دست به سینه سلام دهد که تازه فهمید دستانش نیستند !
 

  

 

نایت اسکین
_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

سالروز آزاد سازی خرمشهر

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

در خیال خرمشهر که کنار کارون آرام نشسته بود، هیچ صدای خمپاره‌ای


 نبود. نخلستان‌هایش صدای چرخ‌های تانک را تا آن روز نشنیده بود، تا


شهریور ماه ۵۹ که خرمشهر، خونین شهر شد. پس از گذشت روزهای 


تاریک و پر دود اسارت، در سوم خرداد ۱۳۶۱ شهر از اشغال درآمد. 


خرمشهر نخل‌های سوخته، نخل‌های بی‌سر... 


                              


روحیه در رزمندگان دفاع از وطن۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

والسلام 


میلاد حضرت علی (ع)


ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است


جان من، جانان من، روح و روان من علی لست


تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی


شکر لله حاصل عمر گران من علی است

اس ام اس روز پدر و تولد حضرت علی (ع)


پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه

سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که

برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک . . .

1


Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge

والسلام