سرزمین پدری

رخدادهای فرهنگی ، مذهبی ،عمرانی و ورزشی روستای آب باریک

سرزمین پدری

رخدادهای فرهنگی ، مذهبی ،عمرانی و ورزشی روستای آب باریک

میلاد حضرت علی (ع)


ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است


جان من، جانان من، روح و روان من علی لست


تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی


شکر لله حاصل عمر گران من علی است

اس ام اس روز پدر و تولد حضرت علی (ع)


پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه

سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که

برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک . . .

1


Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge

والسلام 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد