سرزمین پدری

رخدادهای فرهنگی ، مذهبی ،عمرانی و ورزشی روستای آب باریک

سرزمین پدری

رخدادهای فرهنگی ، مذهبی ،عمرانی و ورزشی روستای آب باریک

شب نوزدهم رمضان


شب نوزدهم ماه رمضان شب ضربت خوردن اولین شهید محراب حضرت علی (ع) تسلیت باد


شب قدر

الهی! امشب آمده‌ام تا به چهارده نور پاک، تورا قسم دهم و والاترین کتاب را بر سر بگیرم و بالاتر روم.


 مرا به خویش وامگذار و در این شب، با بهترین دوستانت هم‌نشین کن


 و از خویش مران، که بی‌تو حیرانم و سرگردان.



میلاد امام حسن (ع)




می دانستم که نیت نداشتی مرا آتش زنی


الحمدلله که مهر کریم را بر دلم انداخته ای



ویژه نامه ماه مبارک رمضان : (این ویژه نامه در روزهای آینده تکمیل

 

ربنا با صدای قاری نوجوان سید علیرضا موسوی نفر نخست مسابقات قرائت قرآن کریم 

حجم فایل : ۳٫۲۱ مگابایت | لینک دانلود : مستقیم 

 

****************************** 

دانلود مداحی و مناجات ماه مبارک رمضان 

- منصور ارضی

۱     من و ماهی که سر تا سر خدایی است
۲     از ما عجیب نیست دعایی نمی رسد
۳    کمکم کن که به مردان خدا دلبندم
۴     در بساط زنده دلان نیست آشتی
۵    یا حبیب الباکین، یا حبیب الباکین
۶     خدای من خدای من، ای نگار من به سوی تو
۷     خواهان تو هر قدر هنر داشته باشد
۸     کاروان شهدا مقصدشان کرببلاست
۹    باز هم نیمه شب است و سحری در راه است
۱۰    ساقی بریز باده و حالم خراب کن
۱۱     سوال کردم با خدای خویشتن صلح قبل از مرگ با رنگ کفن
۱۲    یا کریم و یا الله، یا کریم و یا الله، یا کریم و یا الله
۱۳     دیدار دلبران نه به چشمان سحر شود
۱۴     علی باشد امیر سفره داران، علی هم سفره شب زنده داران
۱۵    در رحمت هزارن باب دارد
۱۶     مژده ای منتظران ماه خدا آمده است